Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na charakteristiku dopravních zařízení, rozdělení dopravníků a základní konstrukci pásového dopravníku. Návrhovaný mechanismus je poháněn elektromotorem o výkonu 6 kW, dále se skládá z převodové skříně, řetěztového převodu a přidruženého převodu, který je spojen s bubnem pásového dopravníku a tento celek je uložen na svařovaném rámu. V druhé, praktické části, jsou jednotlivé části mechanismu vypočteny. Jsou zde aplikovány znalosti z konstruování, mechaniky a technologie. Součástí práce je výkresová dokumentace a 3D model mechanismu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis focuses in the theoretical part on the characteristics of conveyor device, different types of conveyors and the basic design of a belt conveyor. The proposed mechanism is driven by a 6 kW electric motor, it also consists of a gearbox, a chain drive and an associated gear, which is connected to the pulley of the belt conveyor and this unit is assambled on a welded frame. In the second, practical part, the individual parts of the mechanism are calculated. Knowledge of design, mechanics and technology is applied here. Part of the work is drawing documentation and 3D model of the mechanism.
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na charakteristiku dopravních zařízení, rozdělení dopravníků a základní konstrukci pásového dopravníku. Návrhovaný mechanismus je poháněn elektromotorem o výkonu 6 kW, dále se skládá z převodové skříně, řetěztového převodu a přidruženého převodu, který je spojen s bubnem pásového dopravníku a tento celek je uložen na svařovaném rámu. V druhé, praktické části, jsou jednotlivé části mechanismu vypočteny. Jsou zde aplikovány znalosti z konstruování, mechaniky a technologie. Součástí práce je výkresová dokumentace a 3D model mechanismu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis focuses in the theoretical part on the characteristics of conveyor device, different types of conveyors and the basic design of a belt conveyor. The proposed mechanism is driven by a 6 kW electric motor, it also consists of a gearbox, a chain drive and an associated gear, which is connected to the pulley of the belt conveyor and this unit is assambled on a welded frame. In the second, practical part, the individual parts of the mechanism are calculated. Knowledge of design, mechanics and technology is applied here. Part of the work is drawing documentation and 3D model of the mechanism.
Navrhněte pohon pásového dopravníku pro přepravu zásilek ve skladu o výkonu 6 kW a výstupních otáčkách 30 ot/min. s redukcí otáček na polovinu. Vše bude uloženo na svařovaném rámu.
Obsah bakalářské práce
1. Představení úkolu
2. Průzkum potencionálních řešení
3. Vypracování 3D sestavy pohonu, výkresové dokumentace sestavy vybraných dílů
4. Výpočtová zpráva
5. Ekonomické zhodnocení
6. Závěrečné zhodnocení
Zásady pro vypracování
Navrhněte pohon pásového dopravníku pro přepravu zásilek ve skladu o výkonu 6 kW a výstupních otáčkách 30 ot/min. s redukcí otáček na polovinu. Vše bude uloženo na svařovaném rámu.
Obsah bakalářské práce
1. Představení úkolu
2. Průzkum potencionálních řešení
3. Vypracování 3D sestavy pohonu, výkresové dokumentace sestavy vybraných dílů
4. Výpočtová zpráva
5. Ekonomické zhodnocení
6. Závěrečné zhodnocení
Seznam doporučené literatury
[1] Pešík, L.: Části strojů. 1. díl. Liberec, TU 2005. ISBN 80-7083-938-4 [2] Pešík, L.: Části strojů. 2. díl. Liberec, TU 2005. ISBN 80-7083-939-2 [3] Moravec V.: Konstrukce strojů a zařízení 2. čelní ozubená kola. Vysoká škola báňská, Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, 2001, 291 s. [4] Mrkvica I.: Současné trendy v obrábění ozubených kol. Vysoká škola báňská, Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, 2011, 120 s. [5] Leinveber, J., Vávra, P.: Strojnické tabulky. Albra, Úvaly 2005. ISBN 80-736-01-6 [6] Bureš M.: Návrh a pevnostní výpočet čelních a kuželových ozubených kol. Skriptum TU Liberec Ediční středisko 2006. [7] Normy pro návrh a pevnostní výpočet čelních a kuželových ozubených kol ČSN 014686-4 nebo ČSN ISO 6336-5 (014687) Výpočet únosnosti čelních ozubených kol s přímými a šikmými zuby - několik dílů, nebo ANSI/AGMA 20010B88, 2001-C95 nebo normou 2001-D04, nebo ANSI/AGMA 908-B89. [8] Normy pro mezní úchylky a tolerance ozubených kol a soukolí ČSN 014682 nebo novější ČSN ISO 1328-1 Čelní ozubená kola - Soustava přesnosti ISO a ČSN 01 4676 - Ozubená kola - Měření ozubených kol čelních se šikmými zuby. [9] Výpočetní programy AutoDESK- Mechsoft, KISS SOFT, MITCAlc, [10] Databáze knihovny TUL
Seznam doporučené literatury
[1] Pešík, L.: Části strojů. 1. díl. Liberec, TU 2005. ISBN 80-7083-938-4 [2] Pešík, L.: Části strojů. 2. díl. Liberec, TU 2005. ISBN 80-7083-939-2 [3] Moravec V.: Konstrukce strojů a zařízení 2. čelní ozubená kola. Vysoká škola báňská, Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, 2001, 291 s. [4] Mrkvica I.: Současné trendy v obrábění ozubených kol. Vysoká škola báňská, Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, 2011, 120 s. [5] Leinveber, J., Vávra, P.: Strojnické tabulky. Albra, Úvaly 2005. ISBN 80-736-01-6 [6] Bureš M.: Návrh a pevnostní výpočet čelních a kuželových ozubených kol. Skriptum TU Liberec Ediční středisko 2006. [7] Normy pro návrh a pevnostní výpočet čelních a kuželových ozubených kol ČSN 014686-4 nebo ČSN ISO 6336-5 (014687) Výpočet únosnosti čelních ozubených kol s přímými a šikmými zuby - několik dílů, nebo ANSI/AGMA 20010B88, 2001-C95 nebo normou 2001-D04, nebo ANSI/AGMA 908-B89. [8] Normy pro mezní úchylky a tolerance ozubených kol a soukolí ČSN 014682 nebo novější ČSN ISO 1328-1 Čelní ozubená kola - Soustava přesnosti ISO a ČSN 01 4676 - Ozubená kola - Měření ozubených kol čelních se šikmými zuby. [9] Výpočetní programy AutoDESK- Mechsoft, KISS SOFT, MITCAlc, [10] Databáze knihovny TUL
Přílohy volně vložené
2 výkresy
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.