Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout vlastní komunikační kampaň za účelem vstupu společnosti na nový zahraniční trh. V teoretické části této práce je charakterizované místo komunikací v marketingovém mixu a poté je pozornost zaměřena na samotný pojem komunikační kampaň a její důležité složky. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých částí komunikační kampaně pro konkrétní společnost, které přímo souvisejí s cestovním ruchem.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis was to offer own communication campaign in order for the company to enter a new foreign market. The theoretical part of this work characterizes the place of communication in the marketing mix and then attention is focused on the concept of communication campaign and its important components. The practical part is focused on the characteristics of individual parts of the communication campaign for a specific company, which are directly related to tourism.
Klíčová slova
Komunikační mix, reklama, komunikační kampaň, sociální sítě, medii.
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, advertising, communication campaign, social networks, media.
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout vlastní komunikační kampaň za účelem vstupu společnosti na nový zahraniční trh. V teoretické části této práce je charakterizované místo komunikací v marketingovém mixu a poté je pozornost zaměřena na samotný pojem komunikační kampaň a její důležité složky. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých částí komunikační kampaně pro konkrétní společnost, které přímo souvisejí s cestovním ruchem.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis was to offer own communication campaign in order for the company to enter a new foreign market. The theoretical part of this work characterizes the place of communication in the marketing mix and then attention is focused on the concept of communication campaign and its important components. The practical part is focused on the characteristics of individual parts of the communication campaign for a specific company, which are directly related to tourism.
Klíčová slova
Komunikační mix, reklama, komunikační kampaň, sociální sítě, medii.
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, advertising, communication campaign, social networks, media.
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska marketingové komunikace
Specifika cestovního ruchu
Představení vybraného podniku
Návrh komunikační kampaně pro vybranou firmu
Vyhodnocení komunikační kampaně
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska marketingové komunikace
Specifika cestovního ruchu
Představení vybraného podniku
Návrh komunikační kampaně pro vybranou firmu
Vyhodnocení komunikační kampaně
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-4209-0.
LASHKOVA, Elena a Andej KUCENKO, 2014. Organizing and conducting communication campaigns. Moskva: Academia. ISBN 978-5-534-05740-9.
PIKE, Stiven, 2012. Destination marketing. 2nd ed. New York: Elsevier. ISBN 978-0-7506-8649-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-4209-0.
LASHKOVA, Elena a Andej KUCENKO, 2014. Organizing and conducting communication campaigns. Moskva: Academia. ISBN 978-5-534-05740-9.
PIKE, Stiven, 2012. Destination marketing. 2nd ed. New York: Elsevier. ISBN 978-0-7506-8649-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.