Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu firemní identity, její
prezentaci a komunikaci v internetovém prostředí a vývoj týkající se nové aplikace Zaměstnanecké pojišťovny Škoda. Cílem práce je osobní zhodnocení autora
a následná doporučení zaměřená na problémy a nedostatky. V prvních třech
kapitolách jsou definovány základy týkající se všech řešených oblastí. Poté jsou
v praktické části tyto informace aplikovány na Zaměstnaneckou pojišťovnu Škoda.
Autor se zaměřil na minulost, současnost a budoucnost pojišťovny, aby mohl vytvořit adekvátní analýzu. Díky analýze byla nadefinována nová pravidla pro grafický manuál a doporučení v oblasti internetové prezentace a komunikace. V posledním bodě praktické části byla popsána spolupráce s firmou zabývající se programováním ohledně vývoje drátěného modelu pro firemní aplikaci Karta mého srdce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of corporate identity, its presentation and communication in the Internet environment and the development of a new application for the Škoda Employee Insurance Company. The aim of the thesis is a personal evaluation of the author and subsequent recommendations focused on problems and shortcomings. The first three chapters define the basics concerning all the areas addressed. Then, in the practical part, this information is applied to the Employee Insurance Company Skoda. The author has focused on the past, present and future of the insurance company in order to be able to make an adequate analysis. Thanks to the analysis, new rules for the graphic manual and recommendations in the area of internet presentation and communication were defined. In the last point of the practical part, the collaboration with a programming company regarding the development of a wireframe model for the company's Karta mého srdce application was described.
Application, wireframe model, corporate identity, graphic manual, internet
communication, insurance company
Rozsah průvodní práce
63 s. (77 546 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu firemní identity, její
prezentaci a komunikaci v internetovém prostředí a vývoj týkající se nové aplikace Zaměstnanecké pojišťovny Škoda. Cílem práce je osobní zhodnocení autora
a následná doporučení zaměřená na problémy a nedostatky. V prvních třech
kapitolách jsou definovány základy týkající se všech řešených oblastí. Poté jsou
v praktické části tyto informace aplikovány na Zaměstnaneckou pojišťovnu Škoda.
Autor se zaměřil na minulost, současnost a budoucnost pojišťovny, aby mohl vytvořit adekvátní analýzu. Díky analýze byla nadefinována nová pravidla pro grafický manuál a doporučení v oblasti internetové prezentace a komunikace. V posledním bodě praktické části byla popsána spolupráce s firmou zabývající se programováním ohledně vývoje drátěného modelu pro firemní aplikaci Karta mého srdce.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of the current state of corporate identity, its presentation and communication in the Internet environment and the development of a new application for the Škoda Employee Insurance Company. The aim of the thesis is a personal evaluation of the author and subsequent recommendations focused on problems and shortcomings. The first three chapters define the basics concerning all the areas addressed. Then, in the practical part, this information is applied to the Employee Insurance Company Skoda. The author has focused on the past, present and future of the insurance company in order to be able to make an adequate analysis. Thanks to the analysis, new rules for the graphic manual and recommendations in the area of internet presentation and communication were defined. In the last point of the practical part, the collaboration with a programming company regarding the development of a wireframe model for the company's Karta mého srdce application was described.
Application, wireframe model, corporate identity, graphic manual, internet
communication, insurance company
Zásady pro vypracování
Identita podniku a její média
Současný stav aplikace a webových stránek
Vývoj nové aplikace pro pojištěnce
Redesign webu
Zhodnocení a porovnání
Zásady pro vypracování
Identita podniku a její média
Současný stav aplikace a webových stránek
Vývoj nové aplikace pro pojištěnce
Redesign webu
Zhodnocení a porovnání
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb – efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5037-8
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK, 2012. Podnikové informační systémy. 3.vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4307-3
BRUCKNER, Tomáš, Alena BUCHALCEVOVÁ, Jiří VOŘÍŠEK, Iva STANOVSKÁ, Dušan CHLAPEK a Václav ŘEPA, 2012. Tvorba informačních systémů – Principy, metodiky, architektury. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4153-6
SLADE, Catharine, 2016. Creating a Brand Identity: A Guide for Designers. Londýn: Thames & Hudson. ISBN 978-38-307-3027-9
Konzultant: Ing. Radko Česenek – ředitel odboru pojistných vztahů a marketingu, Zaměstnanecká pojišťovna ŠKODA
Seznam doporučené literatury
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2014. Marketing služeb – efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5037-8
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK, 2012. Podnikové informační systémy. 3.vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4307-3
BRUCKNER, Tomáš, Alena BUCHALCEVOVÁ, Jiří VOŘÍŠEK, Iva STANOVSKÁ, Dušan CHLAPEK a Václav ŘEPA, 2012. Tvorba informačních systémů – Principy, metodiky, architektury. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4153-6
SLADE, Catharine, 2016. Creating a Brand Identity: A Guide for Designers. Londýn: Thames & Hudson. ISBN 978-38-307-3027-9