Diplomová práce se zaměřuje na proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit, jak digitální technologie ovlivňují a transformují marketingovou komunikaci v bankovním sektoru Komerční banky, a. s. Práce se zaměřuje na studium využívání digitálních kanálů, nástrojů a strategií v rámci marketingové komunikace internetového bankovnictví. V teoretické části jsou popsané teoretické základy marketingové on-line a digitální komunikace a bankovnictví. Praktická část představuje internetové bankovnictví Komerční banky a. s., její aplikace a analýzu marketingové komunikace. V následujících kapitolách jsou popsány digitální inovace, konkurence v bankovnictví a porovnání těchto institucí s Komerční bankou, a. s. Po provedení podrobných analýz jsou formulovány návrhy a doporučení, která se zaměřují na modernizaci a zesílení marketingové komunikace Komerční banky, a. s.
Anotace v angličtině
The Master thesis focuses on the process of digitalization in marketing communication of internet banking. The aim of the Master thesis is to analyse and evaluate how digital technologies influence and transform marketing communication in the banking sector of Komerční banka, a. s. The Master thesis focuses on the study of the use of digital channels, tools and strategies in the marketing communication of internet banking. The theoretical part describes the theoretical foundations of on-line and digital marketing communication and banking. The practical part presents the Internet banking of Komerční banka, a. s., its applications and analysis of marketing communication. The following chapters describe digital innovations, competition in the banking industry and a comparison of these institutions with Komerční banka, a. s. After detailed analyses, suggestions and recommendations are formulated to modernize and strengthen Komerční banka's marketing communication.
Digitalization, digital channels, digital innovation, internet banking, marketing communication, trends in banking.
Rozsah průvodní práce
108 s. (133 963 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit, jak digitální technologie ovlivňují a transformují marketingovou komunikaci v bankovním sektoru Komerční banky, a. s. Práce se zaměřuje na studium využívání digitálních kanálů, nástrojů a strategií v rámci marketingové komunikace internetového bankovnictví. V teoretické části jsou popsané teoretické základy marketingové on-line a digitální komunikace a bankovnictví. Praktická část představuje internetové bankovnictví Komerční banky a. s., její aplikace a analýzu marketingové komunikace. V následujících kapitolách jsou popsány digitální inovace, konkurence v bankovnictví a porovnání těchto institucí s Komerční bankou, a. s. Po provedení podrobných analýz jsou formulovány návrhy a doporučení, která se zaměřují na modernizaci a zesílení marketingové komunikace Komerční banky, a. s.
Anotace v angličtině
The Master thesis focuses on the process of digitalization in marketing communication of internet banking. The aim of the Master thesis is to analyse and evaluate how digital technologies influence and transform marketing communication in the banking sector of Komerční banka, a. s. The Master thesis focuses on the study of the use of digital channels, tools and strategies in the marketing communication of internet banking. The theoretical part describes the theoretical foundations of on-line and digital marketing communication and banking. The practical part presents the Internet banking of Komerční banka, a. s., its applications and analysis of marketing communication. The following chapters describe digital innovations, competition in the banking industry and a comparison of these institutions with Komerční banka, a. s. After detailed analyses, suggestions and recommendations are formulated to modernize and strengthen Komerční banka's marketing communication.
Digitalization, digital channels, digital innovation, internet banking, marketing communication, trends in banking.
Zásady pro vypracování
Literární rešerše zaměřená na digitalizaci v marketingové komunikaci.
Charakteristika podniku.
Analýza marketingové online komunikace podniku v internetovém bankovnictví.
Porovnání s jinými bankovními institucemi.
Závěrečné vyhodnocení, navržení změn a vylepšení včetně ekonomického zhodnocení.
Zásady pro vypracování
Literární rešerše zaměřená na digitalizaci v marketingové komunikaci.
Charakteristika podniku.
Analýza marketingové online komunikace podniku v internetovém bankovnictví.
Porovnání s jinými bankovními institucemi.
Závěrečné vyhodnocení, navržení změn a vylepšení včetně ekonomického zhodnocení.
Seznam doporučené literatury
HEINZE, Aleksej, 2016. Digital and Social Media Marketing: A Results-Driven Approach. United Kingdom: Taylor & Francis Ltd. ISBN 978-1138917910.
KALABIS, Zbyněk, 2012. Základy bankovnictví: bankovní obchody, služby, operace a rizika. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0001-8.
KING, Christopher, 2020. Social media marketing 2020: this book include: Facebook marketing, Instagram advertising & YouTube mastery secrets. A beginner guide for personal branding strategies influencer and digital networking. Tennessee: Lichting source INC. ISBN 9798609963932.
KINGSNORTH, Simon, 2016. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Philadelphia, PA: Kogan Page. ISBN 978-074-9474-706.
KOTLER, Philip, Kevin KELLER LANE, 2013. Marketing management. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, Eva JADERNÁ, Tomáš KINCL, Emil VELINOV a Pavel ŠTRACH, 2019. Moderní marketingová komunikace. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
Konzultant: Michaela Burešová, Help Desk Specialists Team Leader
Seznam doporučené literatury
HEINZE, Aleksej, 2016. Digital and Social Media Marketing: A Results-Driven Approach. United Kingdom: Taylor & Francis Ltd. ISBN 978-1138917910.
KALABIS, Zbyněk, 2012. Základy bankovnictví: bankovní obchody, služby, operace a rizika. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0001-8.
KING, Christopher, 2020. Social media marketing 2020: this book include: Facebook marketing, Instagram advertising & YouTube mastery secrets. A beginner guide for personal branding strategies influencer and digital networking. Tennessee: Lichting source INC. ISBN 9798609963932.
KINGSNORTH, Simon, 2016. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Philadelphia, PA: Kogan Page. ISBN 978-074-9474-706.
KOTLER, Philip, Kevin KELLER LANE, 2013. Marketing management. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, Eva JADERNÁ, Tomáš KINCL, Emil VELINOV a Pavel ŠTRACH, 2019. Moderní marketingová komunikace. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.