| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Satrapa Pavel, doc. RNDr. Ph.D.
                
                    Volf Mojmír, Ing.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | Vytváření moderních WWW prezentací. Syntax jazyka HTML (XHTML). Definice vzhledu stránky prostřednictvím CSS, příklady aplikace stylů. Responzivní webdesign. SEO, sémantický web. Internetové vyhledávače, sociální sítě. 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování) 
                    
                
                    
                    Účast na výuce
                        - 56 hodin za semestr
                     | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Vytváření moderních WWW prezentací. Syntax jazyka XHTML, metody pro konverzi z HTML do XHTML. Definice stylu prostřednictvím CSS. Příklady aplikace stylů. Metody dynamického vytváření stránek - CGI, PHP, ASP. Spolupráce WWW a databází. Student získá hlubší znalosti tvorby webových stránek a jejich vizuální úpravy pomocí kaskádových stylů.
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Základy informatiky 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Kombinovaná zkouška 
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    Dokumenty WWW konsorcia, http://www.w3c.org/. 
                
                    GOLDMANN, Jakub; KOPTA, Martin a PLATIL, Josef. 75 tipů, jak si říct o web.. Computer Press, 2023. ISBN 978-80-251-5091-7.
                
                    KRUG, Steve. Web design: Nenuťte uživatele přemýšlet!. Computer Press. 2003.
                
                    MICHÁLEK, Martin. Vzhůru do (responzivního) webdesignu. 2017.
                
                    Prokop M.:. CSS kaskádové styly pro webdesignéry.. Mobil Media, 2003. 
                
                    Staníček P.:. CSS kompletní průvodce.. Computer Press, 2003. 
                 
 
 |