Vyučující
|
-
Grzinčič Dagmar, Mgr.
-
Muffett Christopher, Mgr. M.A.
-
Čanecký Pavel, Mgr.
-
Šimůnková Renata, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Units 3.1 - 4.5 Rozsah přímé výuky pro kombinované studium: 8 hodin/semestr
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Cvičení, E-learning, Samostudium studentů
- Domácí příprava na výuku
- 34 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 54 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 28 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 8 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je rovnoměrný efektivní progres všech čtyř jazykových dovedností (mluvení, poslech, čtení a psaní) a jazykových kompetencí. Dalším signifikantním cílem je zlepšení a kultivace jazykového systému (gramatika, slovní zásoba, jazykové funkce a výslovnost), kdy zásadní prerekvizitou celkového cizojazyčného vyučovacího procesu je důraz na praktický komunikativní přístup.
Zlepšení ve všech čtyřech jazykových dovednostech a komunikativním přístupu na úrovni B2.
|
Předpoklady
|
Znalost AJ na úrovni B1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor, Test
Požadavky: Na konci semestru se píše zápočtový test, který svoji úrovní odpovídá stupni B2 dle společného Evropského rámce pro cizojazyčné vyučování (CEF nebo CEFR). Studenti by tudíž měli dosáhnout schopnosti solidního vyjadřování a komunikace v oblasti každodenních témat. V době pandemie, studenti mají pravidelnou výuku v G-Meet, jsou zkoušeni písemně a ústně distanční formou.
|
Doporučená literatura
|
-
Alden, Sayer. Navigate B1+ Intermediate Workbook. Oxford, 2015.
-
Murphy R. English Grammar in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2002.
-
Roberts, Buchanan, Pathare. Navigate B1+ Intermediate Coursebook.. Oxford, 2015.
-
Sparling, D. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1991.. Praha: Státní jazykové nakladatelství, 1990.
-
Stuart, Redman. English Vocabulary in Use. Pre-intermediate & Intermediate. New edition (2nd). Cambridge: Cambridge University Press, 2003.
|