Vyučující
|
-
Röhrich Alex, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Kurs je zaměřen dvěma směry. V první části jsou studenti vedeni k tvorbě a užití marketingových sdělení, zvláště textových; seznámí se se základními typy marketingových textů, jednotlivými fázemi jejich přípravy a tvorby, s některými užívanými postupy při jejich analýze, hodnocení a v jisté míře i kritice. V části druhé vede kurs studenty k tvorbě žurnalistických žánrů různého typu, s důrazem na žánry textové, a to zpravodajské i publicistické. V jisté míře se studenti obeznámí i s problematikou tvorby novin, časopisů a rozhlasových a televizních programů jako celku a s žurnalistikou v tzv. nových médiích.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Kurs je zaměřen dvěma směry. V první části jsou studenti vedeni k tvorbě a užití marketingových sdělení, zvláště textových; seznámí se se základními typy marketingových textů, jednotlivými fázemi jejich přípravy a tvorby, s některými užívanými postupy při jejich analýze, hodnocení a v jisté míře i kritice. V části druhé vede kurs studenty k tvorbě žurnalistických žánrů různého typu, s důrazem na žánry textové, a to zpravodajské i publicistické. V jisté míře se studenti obeznámí i s problematikou tvorby novin, časopisů a rozhlasových a televizních programů jako celku a s žurnalistikou v tzv. nových médiích.
Kurs je zaměřen dvěma směry. V první části jsou studenti vedeni k tvorbě a užití marketingových sdělení, zvláště textových; seznámí se se základními typy marketingových textů, jednotlivými fázemi jejich přípravy a tvorby, s některými užívanými postupy při jejich analýze, hodnocení a v jisté míře i kritice. V části druhé vede kurs studenty k tvorbě žurnalistických žánrů různého typu, s důrazem na žánry textové, a to zpravodajské i publicistické. V jisté míře se studenti obeznámí i s problematikou tvorby novin, časopisů a rozhlasových a televizních programů jako celku a s žurnalistikou v tzv. nových médiích.
|
Předpoklady
|
Blok A povinně volitelných předmětů
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Požadavky budou upřesněny na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Viz obsah předmětu.
-
Viz obsah předmětu.
-
Viz obsah předmětu.
|