Předmět: Marketingová a mediální komunikace v praxi

» Seznam fakult » FP » KCL
Název předmětu Marketingová a mediální komunikace v praxi
Kód předmětu KCL/MKP-B
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Röhrich Alex, PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
Kurs je zaměřen dvěma směry. V první části jsou studenti vedeni k tvorbě a užití marketingových sdělení, zvláště textových; seznámí se se základními typy marketingových textů, jednotlivými fázemi jejich přípravy a tvorby, s některými užívanými postupy při jejich analýze, hodnocení a v jisté míře i kritice. V části druhé vede kurs studenty k tvorbě žurnalistických žánrů různého typu, s důrazem na žánry textové, a to zpravodajské i publicistické. V jisté míře se studenti obeznámí i s problematikou tvorby novin, časopisů a rozhlasových a televizních programů jako celku a s žurnalistikou v tzv. nových médiích.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Výstupy z učení
Kurs je zaměřen dvěma směry. V první části jsou studenti vedeni k tvorbě a užití marketingových sdělení, zvláště textových; seznámí se se základními typy marketingových textů, jednotlivými fázemi jejich přípravy a tvorby, s některými užívanými postupy při jejich analýze, hodnocení a v jisté míře i kritice. V části druhé vede kurs studenty k tvorbě žurnalistických žánrů různého typu, s důrazem na žánry textové, a to zpravodajské i publicistické. V jisté míře se studenti obeznámí i s problematikou tvorby novin, časopisů a rozhlasových a televizních programů jako celku a s žurnalistikou v tzv. nových médiích.
Kurs je zaměřen dvěma směry. V první části jsou studenti vedeni k tvorbě a užití marketingových sdělení, zvláště textových; seznámí se se základními typy marketingových textů, jednotlivými fázemi jejich přípravy a tvorby, s některými užívanými postupy při jejich analýze, hodnocení a v jisté míře i kritice. V části druhé vede kurs studenty k tvorbě žurnalistických žánrů různého typu, s důrazem na žánry textové, a to zpravodajské i publicistické. V jisté míře se studenti obeznámí i s problematikou tvorby novin, časopisů a rozhlasových a televizních programů jako celku a s žurnalistikou v tzv. nových médiích.
Předpoklady
Blok A povinně volitelných předmětů

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

Požadavky budou upřesněny na začátku semestru.
Doporučená literatura
  • Viz obsah předmětu.
  • Viz obsah předmětu.
  • Viz obsah předmětu.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr