Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
V rámci semináře budou studenti pracovat s celkovou strukturou výukové jednotky. Zvnitřní si její jednotlivé fáze, naučí se stanovovat konkrétní výukové cíle a následně je reflektovat. Součástí bude práce s jednotlivými kompetencemi - stanovování kompetenčních cílů, vědomá práce s nimi a následná reflexe. Pracovat budeme také s průřezovými tématy a mezipředmětovými vztahy. Pozornost bude věnována i nezáměrným pedagogickým situacím a jejich řešením.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
V rámci semináře budou studenti pracovat s celkovou strukturou výukové jednotky. Zvnitřní si její jednotlivé fáze, naučí se stanovovat konkrétní výukové cíle a následně je reflektovat. Součástí bude práce s jednotlivými kompetencemi - stanovování kompetenčních cílů, vědomá práce s nimi a následná reflexe. Pracovat budeme také s průřezovými tématy a mezipředmětovými vztahy. Pozornost bude věnována i nezáměrným pedagogickým situacím a jejich řešením.
|
Předpoklady
|
Průběžná praxe na ZŠ/SŠ.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast na cvičeních, prezentace, plnění průběžných úkolů.
|
Doporučená literatura
|
-
Viz obsah předmětu.
-
Viz obsah předmětu.
-
viz přehled látky.
|