Vyučující
|
-
Kasper Tomáš, prof. PhDr. Ph.D.
-
Novotová Jitka, PhDr. Ph.D.
-
Urbánek Petr, doc. PaedDr. Dr.
|
Obsah předmětu
|
V rámci semináře student zpracovává BP v pravidelné spolupráci s vedoucím práce. Student analyzuje a syntetizuje výsledky studia odborné literatury a případného vlastního akčního výzkumu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 76 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Předmět je zaměřen na přípravu bakalářské práce.
studenti získají klíčové pedagogicko-psychologické kompetence
|
Předpoklady
|
Student disponuej znalostmi z obecné pedagogiky, obecné psychologie, vývojové psychologie, didakitky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
K úspěšnému absolvování předmětu student/ka splní: 1. aktivní účast na kurzu 2. aktivní vypracování všech zadaných úkolů 3. četba odborné literatury 4. vypracování odborné semestrální práce 5. úspěšné ověření poznatků získaných v kurzu, dosažení minimálních kritérií stanovených pro získání kreditu
|
Doporučená literatura
|
-
GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2000..
-
HORÁK, J. Kapitoly z teorie výchovy. 2. díl, Liberec : TU, 1996..
-
CHRÁSKA, M.; MAREŠ, J.; PRŮCHA, J. K metodologii pedagogického výzkumu. Olomouc : ČAPV a PedF UP, 2001..
-
MAŇÁK, J.; ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2004..
-
PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha : Karolinum, 1998..
-
PRŮCHA, J. Pedagogický výzkum : Uvedení do teorie a praxe. Praha : Karolinum, 1995..
-
URBÁNEK, P. Vzdělávací politika a pedagogický výzkum. Liberec: TUL, 2004..
|