-
BERNE, E. Co řeknete, až pozdravíte: transakční analýza životních scénářů. Praha: Portál, 2013.
-
CANGELOSI, J. S. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-118-2.
-
CARTER, C. R. Dítě s ADHD a ADD doma i ve škole: praktický rádce pro rodiče i učitele. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0621-7.
-
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha, 2007. ISBN 978-80-7367-273-7.
-
Čáp, J. Rozvíjení osobnosti a způsob výchovy. Praha:ISV, 1996. ISBN 80-85866-15-3.
-
ČERNÁ, A., et al. Kyberšikana: průvodce novým fenoménem. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-210-6374-7.
-
FISCHER, S., ŠKODA, J. Sociální patologie: závažné sociálně patologické jevy, příčiny, prevence, možnosti řešení. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5046-0.
-
FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0741-2.
-
Gillernová, I., Krejčová,L. a kol. Sociální dovednosti ve škole. Praha:Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3472-9.
-
Haddon, M. Podivný případ se psem. Praha:Argo, 2003. ISBN 80-7203-541-X.
-
HADJ-MOUSSOVÁ, Z., a kol. Pedagogicko-psychologické poradenství I.: vybrané problémy. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2005. ISBN 80-7290-215-6.
-
Helus, Z. Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-628-5.
-
HŘÍBKOVÁ, L. Nadání a nadaní: pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-1998-6.
-
JANOŠOVÁ, P., a kol. Psychologie školní šikany. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-2992-3.
-
JEDLIČKA, R., KOŤA, J., SLAVÍK, J. Pedagogická psychologie pro učitele. Praha: Grada, 2018.
-
JEDLIČKA, R. Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-788-6.
-
KAST, V. Krize a tvořivý přístup k ní. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-800-5.
-
KRAUS, B. Sociální deviace v transformaci společnosti. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. ISBN 978-80-7435-575-2.
-
KREJČOVÁ, L., MERTIN, V., eds. Pedagogická intervence u žáků ZŠ. Praha: Wolters Kluwer, 2010. ISBN 978-80-7357-603-5.
-
Krejčová, L. Psychologické aspekty vzdělávání dospívajících. Praha:Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3474-3.
-
KREJČOVÁ, L. Žáci potřebují přemýšlet. Co pro to mohou udělat jejich učitelé.. Praha Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0496-1.
-
KYRIACOU, C. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0052-9.
-
KYRIACOU, Ch. Řešení výchovných problémů ve škole. Praha:Portál, 2005. ISBN 80-7178-945-3.
-
LANGMEIER, J., MATĚJČEK, Z. Psychická deprivace v dětství. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1983-5.
-
MACEK, P. Adolescence. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-747-7.
-
MARTÍNEK, Z. Agresivita a kriminalita školní mládeže. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2310-5.
-
MATĚJČEK, Z. Praxe dětského psychologického poradenství. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0000-0.
-
MATĚJČEK, Z. Rodiče a děti. Praha: Vyšehrad, 2017. ISBN 978-80-7429-797-7.
-
MATOUŠEK, O., MATOUŠKOVÁ, A. Mládež a delikvence. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-825-8.
-
MERTIN, V., a kol. Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2016. ISBN 978-80-7552-014-2.
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L., eds. Problémy s chováním ve škole ? jak na ně. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2013. ISBN 978-80-7478-026-4.
-
Mertin, V. Výchova bez trestů. Praha: Wolters Kluwer, 2013. ISBN 978-80-7478-028-8.
-
NEŠPOR, K. Návykové chování a závislost: současné poznatky a perspektivy léčby. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-908-8.
-
Pelletier, E. Porucha pozornosti bez hyperaktivity. Praha:Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0599-9.
-
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0367-4.
-
SOBOTKOVÁ, I. Psychologie rodiny.. Praha: Portál., 2012. ISBN 978-80-262-0217-2.
-
SPITZER, M. Digitální demence. Brno: Host, 2014. ISBN 978-80-7294-872-7.
-
STERNBERG, R. J. Kognitivní psychologie. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-376-5.
-
STERNBERG, R. J. Úspěšná inteligence. Jak rozvíjet praktickou a tvůrčí inteligenci. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0120-0.
-
Sternberg, R. J., Williams, W. M. Educational psychology. Boston, 2002. ISBN 0-321-01184-8.
-
STUCHLÍKOVÁ, I. (ed.). Zvládání emočních problémů školáků. Portál: Praha, 2005.. Praha:Portál, 2005. ISBN 80-7178-534-2.
-
ŠTECH, S., ZAPLETALOVÁ, J. Úvod do školní psychologie. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0368-1.
-
VALENTA, M., HUMPOLÍČEK, P., a kol. Hra v terapii. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1190-7.
-
VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H., eds. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3357-9.
-
VYGOTSKIJ, L. S. Psychologie myšlení a řeči. Praha: Portál, 2017. ISBN 978-80-262-1258-4.
-
VYMĚTAL, J. Úzkost a strach u dětí. Praha, 2004. ISBN 80-7178-830-9.
-
ZIMBARDO, P., COULOMBOVÁ, N. D. Odpojený muž. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-247-5797-1.
|