-
BERTRAND, I. Soudobé teorie vzdělávání. Praha : Portál, 1998..
-
CAMPBELL, J.R. Jak rozvíjet nadání vašich dětí? Praha : Portál, 2001..
-
ČÁP, J.; MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2007..
-
FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál, 2003..
-
FOŘTÍK, V., FOŘTÍKOVÁ, J. Nadané dítě a rozvoj jeho schopností. Praha : portál, 2007..
-
HELUS, Z. Dítě v osobnostním pojetí. Praha : Portál, 2004..
-
HELUS, Z. Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál, 2003..
-
HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada, 2007.
-
HELUS, Z. Sociální psychologie pro učitele. Praha : Grada, 2007..
-
HŘÍBKOVÁ, L. Nadání a nadaní (pedagogicko- psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi). Praha : PedF UK, 2005..
-
HŘÍBKOVÁ, L. Základní témata problematiky nadaných. Praha : JAK, 2007..
-
KALHOUS, Z.; OBST, O. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002..
-
KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení a vyučování. Praha : Karolinum 2001..
-
KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha : Portál 1997..
-
KASPER, T.; KASPEROVÁ, D. Dějiny pedagogiky. Praha : Grada 2008..
-
KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001..
-
KOLÁŘ, M. Skrytý svět šikanování. Praha : Portál, 2001.
-
KOLÁŘ, Z.; ŠIKULOVÁ, R. Hodnocení žáků. Praha : Grada 2005..
-
KUSÁK, P. - DAŘÍLEK, P. Pedagogická psychologie, A, B. Olomouc: Univerzita Palackého - Pedagogická fakulta, 2000..
-
MAŇÁK, J. Alternativní metody a postupy. Brno : Masarykova univerzita 1997..
-
MAŇÁK, J. Alternativní metody a postupy. Brno : Masarykova univerzita 1997..
-
MAREŠ, J. Styly učení žáků a studentů. Praha: Portál, 1998..
-
MERTIN, V. Individuální vzdělávací program. Praha : Portál 1995..
-
PELIKÁN. Výchova jako teoretický problém. Ostrava : Amosium, 1995..
-
PRŮCHA, J. Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha : Portál 2001..
-
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997..
-
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : ISV 1999..
-
SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha : Portál 1999..
-
SPILKOVÁ, V. Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno : Paido, 2004..
-
STUCHLÍKOVÁ, I. (ed.). Zvládání emočních problémů školáků. Portál: Praha, 2005..
-
ŠOTOLOVÁ, E. Vzdělávání Rómů. Praha : Grada, 2001..
-
VALIŠOVÁ, A.; KASÍKOVÁ, H. Pedagogika pro učitele. Praha : Grada 2007..
-
VALIŠOVÁ, A. Komunikace a vzájemné porozumění. Praha : Grada, 2005..
-
VAŠUTOVÁ, J. Profese učitele v českém vzdělávacím kontextu. Brno : Paido 2004..
-
VETEŠKA, J.; TURECKIOVÁ, M. Kompetence ve vzdělávání. Praha : Grada 2008..
-
WALTEROVÁ, E. Úloha školy v rozvoji vzdělanosti. Brno : Paido, 2004. 1+2 díl..
-
ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika individuální vzdělávací program. Praha : portál 2007..
|