Vyučující
|
-
Kasper Tomáš, prof. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti před exkurzí zpracovávají pod vedením vyučujícího plán exkurze, tematicky vymezují exkurzy, činí "předvýzkum" k tématu exkurze. Během exkurze pracují studenti na zadaném tématu, zpracovávají k němu podklady ve skupině. Výstupy z exkurze jsou prezentovány v průběhu exkurze a zároveň po jejím skončení v rámci evaluačního semináře. Příprava na exkurzi probíhá formou studia odborných textů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce), Prezentace a obhajoba písemné práce, Skupinová konzultace
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Exkurze
- 14 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je zpracovat vybrané pedagogické téma na základě návštěvy pedagogické instituce či na základě návštěvy vybraného muzea, výstavy apod. vážící se k tématu pedagogické exkurze.
Po splnění kurzu bude student schopen: 1. Porozumět obsahu daného předmětu 2. Kriticky zhodnotit a analyzovat témata daného předmětu 3. Prakticky demonstrovat získané poznatky v rámci semestrální práce 4. Využít získané poznatky a dovednosti v edukačním procesu 5. Bude motivován k dalšímu vzdělávání v dané oblasti
|
Předpoklady
|
Student disponuje základními znalostmi pedagogiky ze střední školy.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Prezentace skupinové práce
Aktivní účast. Vypracování všech zadaných úkolů. Četba odborné literatury.
|
Doporučená literatura
|
|