Vyučující
|
-
Slowik Miroslav, Mgr. Ph.D.
-
Hotařová Liana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studijní obor Španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání je tvořen částí lingvistickou, literárněvědnou a lingvodidaktickou. Aktuální informace o jednotlivých předmětech je možno nalézt v sylabech umístěných na webových stránkách Katedry románských jazyků: https://kro.fp.tul.cz/spanelstina/spanelsky-jazyk-se-zamerenim-na-vzdelavani a na e-learningu: https://elearning.tul.cz/course/index.php?categoryid=342
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Příprava na zápočet
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Ve třetím roce praktického jazyka student dále rozvíjí své znalosti rozšiřováním aktivní i pasivní slovní zásoby, upevňuje si své gramatické základy a jeho znalosti již dosahují úrovně B2 Evropského referenčního rámce. Výuka je doplňována autentickými materiály, videem, novinovými články (El País, ABC), poslechem krátkých zpráv a podobně. Studenti se v těchto materiálech naučí vyhledávat důležité informace, interpretovat je ostatním a uvědomit si specifika jejich stylu. Schopnost psaní je rozvíjena pomocí esejů na předem stanovená témata.
Teoretické znalosti a praktické dovednosti v oboru.
|
Předpoklady
|
Předpokladem je přiměřená jazyková znalost.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Didaktický test
Zápočet: Aktivní účast na hodinách a vypracování zadaných úkolů. Zápočtový test.
|
Doporučená literatura
|
-
CORPAS, Jaime - GARMENDIA, Agustin - SORIANO, Carmen. Aula Internacional 5. Barcelona: Difusión, 2013..
|