Název předmětu | Architektonický ateliér 6 - konstrukční projekt |
---|---|
Kód předmětu | KAR/A6 |
Organizační forma výuky | Ateliér + Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 13 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Architektonické navrhování respektující zadání úkolu. Vztah návrhu k místu, účelu, kulturním a společenským souvislostem. Respektování materiálových a konstrukčních vztahů. Architektonický návrh a prezentace na středně pokročilé úrovni. 1. Analýza zadání 2. Analýza zadání 3. Koncept 4. Koncept 5. - 12. Rozpracování návrhu 13. Příprava prezentace 14. Příprava prezentace
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Samostatná tvůrčí a umělecká činnost studenta
|
Výstupy z učení |
Předmětem konstrukčního projektu je uzavřená budova střední velikost s kontrolovaným vnitřním prostředím (nikoli například přístřešek nebo most) navržená studentem jako architektonická práce v rámci tohoto semestru. Tato budova musí svojí povahou a velikost umožnit kromě řešení nosných konstrukcí a řešení problematiky pozemního stavitelství i řešení tepelně technických souvislostí, požární bezpečnost a systémů technických zařízení budov. Úvodní projekt je dále rozpracován v rozsahu dokumentace projektu ke stavebnímu povolení a část projektu pro provedení stavby dle platné legislativy.
schopnost samostatného řešení zadaného architektonického úkolu |
Předpoklady |
Žádné
KAR/AA4 ----- nebo ----- KAR/A4 a zároveň KAR/AA3 ----- nebo ----- KAR/A3 a zároveň KPS/STAV3 a zároveň KPS/TZB2 a zároveň KNK/BK1 a zároveň KNK/KK1 |
Hodnoticí metody a kritéria |
Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta
Analýza úkolu,vyhledání relevatních příkladů inspirativních vzorů a srovnatelných prací jiných autorů, postupný vlastní návrh pod vedením pedagoga a samostatné konečné vypracování návrhu. Charakteristický rozsah odevzdávané práce: Analytická esej, situace |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|