Vyučující
|
-
Stolín Jan, doc. M.A.
-
Loskot Richard, MgA.
-
Prokeš Jaroslav, MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
4. atelier navazuje na tematiku atelieru 3. Student má na základě konkluze 3. semestru definovat problematiku pojmu "uvnitř" a na základě této definice formulovat vlastní zadání, které reflektuje jeho osobní zájem k dané tematice. 1. Průzkum 2. Analýza 3. Koncept 4. Koncept 5. - 12. Design 13. Prezentace 14. Prezentace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná tvůrčí a umělecká činnost studenta
- Příprava na zkoušku
- 250 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 224 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Druhý ročník se věnuje tematice uvnitř. Ve čtvrtém semestru musí opět sami definovat zadání, které vychází ze získané zkušenosti z 3. semestru.
Propojení teoretických základů s kreativní prací designérů.
|
Předpoklady
|
Nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta
Dostatečné porozumění a utvoření osobního postoje k tematice 3. atelieru.
|
Doporučená literatura
|
-
Cage, J. Silence. Connecticut, 1976.
-
Padrta, J.:. Kazimír Malevič a supreamatismus. Praha Torst, 2002.
-
Srp, K.:. Geometrie myšlenek. Arbor vitae Praha, 2012.
-
Svobodová, M.:. Bauhaus a Československo 1919 - 1938. Kant, 2017.
-
Zemánek, J.:. Zdeněk Pešánek. Národní galerie Praha, 2007.
|