Vyučující
|
-
Stolín Jan, doc. M.A.
-
Loskot Richard, MgA.
-
Prokeš Jaroslav, MgA. Ph.D.
-
Vlachynská Petra, MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Průzkum a analýza Koncept Design Environmental design + architektura Design Prezentace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná tvůrčí a umělecká činnost studenta
- Účast na výuce
- 280 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 280 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Kreativní přístup k hledání řešení uměleckých studijních úkolů, schopnost samostatné tvůrčí práce. Snaha nalézat mezioborová řešení výtvarných projektů v propojení s technickými předměty studia. Otevřenost ke kreativním experimentům na pomezí umění, designu, technologií a veřejného prostoru. Ateliér je v magisterském programu především prostředím, které umožňuje studentovi rozvinout vlastní tvůrčí potenciál, hledat nové možnosti ve vyjadřování v součinnosti s posledním vývojem technologií zobrazování a hlubokou znalostí kontextu současného umění. Atmosféra ateliéru je kontinuálním diskurzem na témata umělecké praxe a reflexe současné společnosti. Ateliér je založen na individuální práci studentů, která je průběžně konzultována a korigována. Výsledek je hodnocen formou zkoušky.
Student se zdokonalí v přesném definování vlastních názorů a jejich úspěšné prezentaci.
|
Předpoklady
|
Žádné
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta
Schopnost vytvořit si vlastní názor, kreativita, multioborové schopnosti.
|
Doporučená literatura
|
-
Dewey, J. Experience and nature. Chicago, 1925.
-
Foucault, M. Myšlení vnějšku. Praha, 1984.
-
Foucault, M. Sen a obraznost. Liberec, 1984.
-
Hobsbawm, E., Ranger,T. The invention of tradition. Cambridge, 1983.
-
Hochman, E. Crucible of modernism. New York, 1997.
-
Christopher, A. Architectural design. 1968.
|