Vyučující
|
-
Stolín Jan, doc. M.A.
-
Loskot Richard, MgA.
-
Prokeš Jaroslav, MgA. Ph.D.
-
Vlachynská Petra, MgA. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Průzkum a analýza Koncept Design Environmental design + architektura Design Prezentace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná tvůrčí a umělecká činnost studenta
- Účast na výuce
- 280 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 280 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Kreativní přístup k hledání řešení uměleckých studijních úkolů, schopnost samostatné tvůrčí práce. Snaha nalézat mezioborová řešení výtvarných projektů v propojení s technickými předměty studia. Otevřenost ke kreativním experimentům na pomezí umění, designu, technologií a veřejného prostoru. Ateliér je v magisterském programu především prostředím, které umožňuje studentovi rozvinout vlastní tvůrčí potenciál, hledat nové možnosti ve vyjadřování v součinnosti s posledním vývojem technologií zobrazování a hlubokou znalostí kontextu současného umění. Atmosféra ateliéru je kontinuálním diskurzem na témata umělecké praxe a reflexe současné společnosti. Ateliér je založen na individuální práci studentů, která je průběžně konzultována a korigována. Výsledek je hodnocen formou zkoušky.
Na závěr třetího ateliéru bude student komplexní osobností plně připravenou na samostatnou závěrečnou diplomovou práci.
|
Předpoklady
|
Žádné
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta
Plně vyvinutá osobnost, která je schopná samostatně řešit nastalé problémy tvůrčím způsobem.
|
Doporučená literatura
|
-
Breiing, B., Eliasson, O. Olafur Eliasson: Your Light House: Working With Light,1991-2004. Hatje Cantz Publishers, 2004.
-
Popper, F. From Technological to Virtual Art. The MIT Press, 2007.
-
Rush, M. New Media in Late 20th Cent.. Thames & Hudson, 1999.
|