Předmět v anglickém jazyce připravuje studenty bakalářského studia na výzvy spojené s nezávislou uměleckou praxí a samostatnou uměleckou činností. Tento kurz, vedený kombinovaně v anglikém a českém jazyce, poskytuje studentům možnost zapojit se do praktických úkolů, které jim pomáhají vytvářet projekty reagující na aktuální výzvy ze strany galerií, rezidenčních programů a soutěží. Průběhem těchto projektů studenti nejen rozvíjejí své tvůrčí dovednosti, ale také se seznamují s různými parametry a formami uměleckého výzkumu a současným uměleckým diskurzem. Tento kurz je navržen tak, aby studentům poskytl potřebné nástroje a znalosti pro úspěšné působení v uměleckém světě a pro aktivní zapojení do mezinárodního uměleckého společenství.
|
-
Carmona, M.:. Public Spaces Urban Places. Oxon Routledge, 2011. ISBN 978-1138067783.
-
Cartiere, C., Willis, S.:. The Practice of Public. New York, Routledge, 2008. ISBN 978-0415878395.
-
CIPROVÁ, B., JINDROVÁ, T., KOTTOVÁ, K., LUNDOVÁ, N.:. A Collective Manual for Sustainable and Inclusive Art Institutions. Miláno: Mousse Publishing. Milano:Mousse Publishing, 2024. ISBN 978-88-6749-634-1.
-
COTTER, L.:. Reclaiming Artistic Research: Expanded 2nd Edition. Berlín: Hatje Cantz Verlag,. Berlin: Hatje Cantz Verlag, 2024. ISBN 978-3775756402.
-
GALLO, C. Mluv jako TED: 9 tajemství veřejné prezentace od nejlepších speakerů z TEDx konferencí. Brno: BizBooks, 2016. ISBN 978-80-265-0453-5.
-
Kwon, M.:. One place after another. Cambridge The MIT Press, 2004. ISBN 978-0262612029.
-
Nelson, R.:. Practice as Research in the Arts (and Beyond). Londýn: Palgrave Macmillan Cham, 2022. ISBN 978-3-030-90541-5.
-
Reynolds, G.:. Presentation zen: simple ideas on presentation design and divelery. Berkeley: CA: New Riders, 2012. ISBN 978-0-321-81198-1.
-
Zebracki, M. Public Artopia. Amsterodam, Pallas Publications, 2012. ISBN 978-9048516780.
|