Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět navazuje na dosažené výsledky předchozího semestru (KUM/CJP1). Student by měl zvládnout přesvědčit potenciálního investora, že má svůj projekt spočítaný, ví, kolik a kdy utratí, kdy, kolik a na čem dostanu, kolik budu chtít půjčit, kdy se dostanu na černou nulu (KZ). Student se v daném akademickém roce minimálně jednou zúčastní výzvy Start-up TUL. 1. Zopakování s hrnutí pojmů a problematiky předchozího semestru 2. Co je podnikání ve vztahu k studovanému oboru. 3. Finance pod kontrolou 4. Náklady/výnosy/hospodářský výsledek, jaké budu mít na svém projektu náklady 5. Co je finanční plán, 6. Co je cenotvorba + prezentování příkladů 7. Co je to "lean" 8. Jak neplýtvat, jaké budu mít na svém projektu výnosy a z čeho. 9. Prezentování úspěšných příkladů 10. lean startup, lean canvas. 11. Strategické rozvoje vlastních projektů I 12. Strategické rozvoje vlastních projektů II 13. Ověření nápadu v rekordním čase a jeho rozjezd. 14. Shrnutí semestru a ujasnění podmínek složení klasifikovaného zápočtu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující metody (simulační, situační, inscenační metody, dramatizace, hraní rolí, manažerská hra)
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 60 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Předmět navazuje na dosažené výsledky předchozího semestru (KUM/CJP1). Student by měl zvládnout přesvědčit potenciálního investora, že má svůj projekt spočítaný, ví, kolik a kdy utratí, kdy, kolik a na čem dostanu, kolik budu chtít půjčit, kdy se dostanu na černou nulu (KZ). Student se v daném akademickém roce minimálně jednou zúčastní výzvy Start-up TUL.
Otevřené myšlení.
|
Předpoklady
|
Otevřené myšlení.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Praktická zkouška
Účast na přednáškách a cvičeních alespoň 80 %, vypracování finančního plánu podnikatelského projektu z předmětu CJP1, obhajoba podnikatelského projektu včetně finančního plánu.
|
Doporučená literatura
|
-
Cekota, A.:. Geniální podnikatel Antonín Baťa. Nadace Tomáše Bati, 2016.
-
Collins, J.:. Jak z dobré firmy udělat skvělou. Grada Publishing, 2008.
-
Košťuriak, J.:. Vlastní cestou, Jak v podnikání rozvíjet výkonnost, výjimečnost a vášeň. PeopleComm, 2016.
-
Lanoux, F.:. Budoucnost organizací, průvodce budování organizací v 21. století na základě evoluce lidského uvažování. PeopleComm, 2016.
-
Sinek, S.:. Začněte s PROČ: Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům. Jan melvil Publishing, 2013.
|