Vyučující
|
-
Charvát Richard, Ing. Ph.D.
-
Šmíd David, MgA.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět připravuje studenty formou vysvětlení pojmů a praktickým užíváním příslušných programových produktů pro tvorbu 2D grafiky. Pozornost je zaměřena zejména na uživatelský přístup. Úvod do problematiky 2D počítačové grafiky (principy rastrové a vektorové grafiky) Přehled používaných programů (proprietární versus open-source) Rastrová grafika (vhodnost využití - výstup pro tisk, projekci a web, zadání - grafická koláž, plakát) Vektorová grafika (vhodnost využití - výstup pro tisk, projekci a web, zadání - kompozice z písma) Experimentální přístup (míchání obou principů) Rastrová animace (tradiční animace obrázek po obrázku, zadání - upoutávka, krátký klip) Vektorová animace (animace pomocí klíčování, zadání - transformace) Zápočtový test
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Adobe Photoshop CS. Soft Press.
-
Podrobná uživatelská příručka: Corel Draw CS. Computer Press.
-
Majumder, A.:. Apple Academic. Press Inc., 2018.
-
Majumder, A.:. Introduction to Visual Computing Core Concepts in Computer Vision, Graphics and Image Processing Core Concept in Computer Vision.
-
TŮMA, T. Počítačová grafika a design. Computer Press, 2017. ISBN 978-80-251-1784-2.
|