Předmět: Grafické programy 2

» Seznam fakult » FUA » KUM
Název předmětu Grafické programy 2
Kód předmětu KUM/GP2
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Charvát Richard, Ing. Ph.D.
  • Dostálek Lukáš, MgA.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět Grafické programy 2 zahrnuje řešení topologie modelů a teorii efektivní tvorby geometrických struktur, optimalizaci modelů včetně snižování polygonů, pokročilé techniky texturování a tvorbu shaderů, pokročilé metody animace, export modelů do různých formátů a přizpůsobení pro herní aplikace, virtuální realitu a vizualizace, práci s částicovými systémy a nastavení finálních post-processing efektů.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Flavell, L.L. Beginning Blender. Apress.
  • Mullen, T. Mastering Blender. Sybex.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr