Název předmětu | Grafické programy 1 |
---|---|
Kód předmětu | KUM/GP2 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy práce v 3D modelovacím a animačním open-source programu Blender. Seznámení s programem: základy modelování - polygonální, křivkové, implicitní, zadání - modelování jednoduchého objektu, modifikátory, nastavení materiálu a osvětlení, texturování, UV mapování, kresba na texturu, generování modelu statickým částicovým systémem, základní metody animace objektu, kamery, světel, prostředí, materiálů, animační vazby, animace tvaru objektů, inverzní kinematika, dynamický částicový systém, simulace tekutin, synchronizace zvuku, nelineární střih videa, zápočtový test
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Fakulta umění a architektury | Studijní plán (Verze): Design prostředí (20) | Kategorie: Umění a užité umění | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |