Název předmětu | Grafické programy 2 |
---|---|
Kód předmětu | KUM/GP2 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Předmět Grafické programy 2 zahrnuje řešení topologie modelů a teorii efektivní tvorby geometrických struktur, optimalizaci modelů včetně snižování polygonů, pokročilé techniky texturování a tvorbu shaderů, pokročilé metody animace, export modelů do různých formátů a přizpůsobení pro herní aplikace, virtuální realitu a vizualizace, práci s částicovými systémy a nastavení finálních post-processing efektů.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|