Předmět: Grafické programy 1

» Seznam fakult » FUA » KUM
Název předmětu Grafické programy 1
Kód předmětu KUM/GP2
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Charvát Richard, Ing. Ph.D.
  • Šmíd David, MgA.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy práce v 3D modelovacím a animačním open-source programu Blender. Seznámení s programem: základy modelování - polygonální, křivkové, implicitní, zadání - modelování jednoduchého objektu, modifikátory, nastavení materiálu a osvětlení, texturování, UV mapování, kresba na texturu, generování modelu statickým částicovým systémem, základní metody animace objektu, kamery, světel, prostředí, materiálů, animační vazby, animace tvaru objektů, inverzní kinematika, dynamický částicový systém, simulace tekutin, synchronizace zvuku, nelineární střih videa, zápočtový test

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Flavell, L.L. Beginning Blender. Apress.
  • Mullen, T. Mastering Blender. Sybex.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta umění a architektury Studijní plán (Verze): Design prostředí (20) Kategorie: Umění a užité umění 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní