Předmět: Grafické programy 1

» Seznam fakult » FUA » KUM
Název předmětu Grafické programy 1
Kód předmětu KUM/GP3
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Charvát Richard, Ing. Ph.D.
  • Šmíd David, MgA.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět připravuje studenty formou vysvětlení pojmů a praktickým užíváním software pro návrh interaktivního 3D prostředí pomocí vizuálního navrhování. Návrh scény (šablona, import modelu, optimalizace geometrie, textura, osvětlení, zadání - tvorba scény) Návrh logiky (logické vazby, interaktivita, optimalizace logiky, případové studie, zadání - nastavení chování) Prezentace (web, projekce, zadání - vizualizace)

Předpoklady
nespecifikováno
KUM/GP1

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Ton Roosendaal, Carsten Wartmann. Blender Gamekit - Interactive 3D for Artists. Blender Foundation, 2002.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta umění a architektury Studijní plán (Verze): Design prostředí (20) Kategorie: Umění a užité umění 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní