Název předmětu | Grafické programy 1 |
---|---|
Kód předmětu | KUM/GP3 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Předmět připravuje studenty formou vysvětlení pojmů a praktickým užíváním software pro návrh interaktivního 3D prostředí pomocí vizuálního navrhování. Návrh scény (šablona, import modelu, optimalizace geometrie, textura, osvětlení, zadání - tvorba scény) Návrh logiky (logické vazby, interaktivita, optimalizace logiky, případové studie, zadání - nastavení chování) Prezentace (web, projekce, zadání - vizualizace)
|
Předpoklady |
nespecifikováno
KUM/GP1 |
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Fakulta umění a architektury | Studijní plán (Verze): Design prostředí (20) | Kategorie: Umění a užité umění | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |