Předmět: Grafické programy 4

» Seznam fakult » FUA » KUM
Název předmětu Grafické programy 4
Kód předmětu KUM/GP4
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Charvát Richard, Ing. Ph.D.
  • Dostálek Lukáš, MgA.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět seznamuje studenty, formou vysvětlení pojmů a praktickým užíváním SW rámce, s tvorbou interaktivního 3D prostředí, pomocí návrhu logických vazeb a uživatelských skriptů. Součástí není pouze využití předdefinovaných šablon, ale také import vlastních 3D modelů. Student se naučí manipulaci s objekty, vytváření a aplikování materiálů, logické vazby a možnosti interaktivity.

Předpoklady
nespecifikováno
KUM/GP2

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Michel, A.:. Blender Scripting - Extend Blender with Python Scripting Language. Packt Publishing Unity.
  • Ton Roosendaal, Carsten Wartmann. Blender GameKit - Interactive 3D for Artists, Stichting Blender Foundation, 2002. &, &.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr