Vyučující
|
-
Charvát Richard, Ing. Ph.D.
-
Dostálek Lukáš, MgA.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět seznamuje studenty, formou vysvětlení pojmů a praktickým užíváním SW rámce, s tvorbou interaktivního 3D prostředí, pomocí návrhu logických vazeb a uživatelských skriptů. Součástí není pouze využití předdefinovaných šablon, ale také import vlastních 3D modelů. Student se naučí manipulaci s objekty, vytváření a aplikování materiálů, logické vazby a možnosti interaktivity.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KUM/GP2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Michel, A.:. Blender Scripting - Extend Blender with Python Scripting Language. Packt Publishing Unity.
-
Ton Roosendaal, Carsten Wartmann. Blender GameKit - Interactive 3D for Artists, Stichting Blender Foundation, 2002. &, &.
|