Vyučující
|
-
Charvát Richard, Ing. Ph.D.
-
Šmíd David, MgA.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět připravuje studenty, formou vysvětlení pojmů a praktickým užíváním software pro návrh interaktivního 3D prostředí pomocí skriptování. Úvod do problematiky tvorby uživatelských skriptů Přiblížení konceptu programování (syntax, sémantika) Popis programovacího jazyka (funkce, třídy, moduly) Seznámení s integrovaným programovacím rozhraním (api) Tvorba skriptu (rozšířené logické vazby, optimalizace, případové studie, zadání - vytvoření scény s logikou) Prezentace (audiovizuální artefakt)
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KUM/GP2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Michel, A.:. Blender Scripting - Extend Blender with Python Scripting Language. Packt Publishing Unity.
-
Ton Roosendaal, Carsten Wartmann. Blender GameKit - Interactive 3D for Artists, Stichting Blender Foundation, 2002. &, &.
|