Předmět: Grafické programy 1

» Seznam fakult » FUA » KUM
Název předmětu Grafické programy 1
Kód předmětu KUM/GP4
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Charvát Richard, Ing. Ph.D.
  • Šmíd David, MgA.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět připravuje studenty, formou vysvětlení pojmů a praktickým užíváním software pro návrh interaktivního 3D prostředí pomocí skriptování. Úvod do problematiky tvorby uživatelských skriptů Přiblížení konceptu programování (syntax, sémantika) Popis programovacího jazyka (funkce, třídy, moduly) Seznámení s integrovaným programovacím rozhraním (api) Tvorba skriptu (rozšířené logické vazby, optimalizace, případové studie, zadání - vytvoření scény s logikou) Prezentace (audiovizuální artefakt)

Předpoklady
nespecifikováno
KUM/GP2

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Michel, A.:. Blender Scripting - Extend Blender with Python Scripting Language. Packt Publishing Unity.
  • Ton Roosendaal, Carsten Wartmann. Blender GameKit - Interactive 3D for Artists, Stichting Blender Foundation, 2002. &, &.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta umění a architektury Studijní plán (Verze): Design prostředí (20) Kategorie: Umění a užité umění 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní