Název předmětu | Rozšířené navrhování |
---|---|
Kód předmětu | KUM/RN |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je naučit studenty osvojit si moderní generativní metody pro vytváření složitých struktur. Absolvent si osvojí pokročilejší znalosti skriptování a používání knihoven. Použitá platforma bude Processing, případně Blender. Získané znalosti umožní studentovi proniknout do široké oblasti generativní tvorby modelů včetně simulace jejich chování. - Seznámení s programovým vybavením (OS) - Syntaxe, sémantika - Algoritmizace zadání - Principy procedurálního navrhování - Forma a kód - Generativní pravidla - Fyzikální simulace - Práce s knihovnami - Tvorba jednoduchého generativního programu - Návrh rozhraní aplikace (GUI) - Možnosti ladění a virtuální prezentace - Tvorba pokročilého generativního programu - Souhrn, opakování
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Fakulta umění a architektury | Studijní plán (Verze): Design prostředí (20) | Kategorie: Umění a užité umění | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |