| Název předmětu | Architektonický ateliér 7 - konstrukční projekt |
|---|---|
| Kód předmětu | KAR/AA7 |
| Organizační forma výuky | Ateliér + Individuální konzultace |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 16 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Architektonické navrhování respektující zadání úkolu. Vztah návrhu k místu, účelu, kulturním a společenským souvislostem. Respektování materiálových a konstrukčních vztahů. Architektonický návrh a prezentace na středně pokročilé úrovni. 1. Analýza zadání 2. Analýza zadání 3. Koncept 4. Koncept 5. - 12. Rozpracování návrhu 13. Příprava prezentace 14. Příprava prezentace
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Samostatná tvůrčí a umělecká činnost studenta
|
| Výstupy z učení |
|
Předmětem konstrukčního projektu je uzavřená budova střední velikosti s kontrolovaným vnitřním prostředím (nikoliv například přístřešek nebo most), navržená studentem jako architektonická práce v některém z předcházejících semestrů. Tato budova musí svojí povahou a velikostí umožnit kromě řešení nosných konstrukcí a řešení problematiky pozemního stavitelství i řešení tepelně technických souvislostí, požární bezpečnosti a systémů technických zařízení budov.
schopnost samostatného řešení zadaného konstrukčního úkolu |
| Předpoklady |
|
jako základ bude sloužit architektonická práce zpracovaná studentem v některém z předcházejících semestrů
KAR/AA6 ----- nebo ----- KAR/A6 a zároveň KAR/AA5 ----- nebo ----- KAR/A5 a zároveň KPS/TZB1 a zároveň KPS/TZB2 a zároveň KPS/ST3 a zároveň KPS/ST4 a zároveň KNK/BK1 a zároveň KNK/KK1 |
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta
Analýza úkolu,vyhledání relevatních příkladů inspirativních vzorů a srovnatelných prací jiných autorů, postupný vlastní návrh pod vedením pedagoga a samostatné konečné vypracování návrhu. Charakteristický rozsah odevzdávané práce: Analytická esej, situace, půdorysy, řezy, pohledy, perspektivy a modely. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|