| Název předmětu | Úvod do metodologie pedag. výzkumu 2 |
|---|---|
| Kód předmětu | KPP/UPV2 |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 6 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
1. Principy kvalitativního výzkumu 2. Fenomenologie ve výzkumu, fenomenologický rozhovor 3. Systémový přístup 4. Narativní výzkum
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
| Výstupy z učení |
|
Seznámení s kvalitativními metodami vědeckého poznání a přetváření světa a souhrnem postupů a způsobů zkoumání uplatňovaných v pedagogickém výzkumu
Po splnění kurzu bude student/ka schopen/schopna: 1. Porozumět obsahu předmětu Úvod do metodologie pedag.výzkumu 2 2. Kriticky zhodnotit a analyzovat témata daného předmětu 3. Prakticky demonstrovat získané poznatky v rámci semestrální práce 4. Využít získané poznatky a dovednosti v edukačním procesu 5. Bude motivován k dalšímu vzdělávání v dané oblasti |
| Předpoklady |
|
Student disponuje základními znalostmi z pedagogiky.
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Analýza výkonů studenta
Výzkum narativní identity pomocí fenomenologického rozhovoru |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická | Studijní plán (Verze): Pedagogika volného času (20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |