Závěrečná práce "Škola v přírodě" představuje pedagogický projekt určený dětem mladšího školního věku, které navštěvují základní školu a účastní se pobytu školy v přírodě se zaměřením na rozvoj sociálních vztahů s využitím netradičních metod výuky u žáků 1.stupně ZŠ.
Anotace v angličtině
The final work "School in nature" is a pedagogical project designed for children of younger school age who attend primary school and participate in the schools stay in nature. The aim of this project is to acquaint children in their free time after school with the way of life of other cultures, with games to deepen social relations and with outdoor activities.
Klíčová slova
škola v přírodě, sociální vztahy, příroda, indiáni, děti
Klíčová slova v angličtině
school in nature, social relations, nature, Indians, children
Rozsah průvodní práce
27 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Závěrečná práce "Škola v přírodě" představuje pedagogický projekt určený dětem mladšího školního věku, které navštěvují základní školu a účastní se pobytu školy v přírodě se zaměřením na rozvoj sociálních vztahů s využitím netradičních metod výuky u žáků 1.stupně ZŠ.
Anotace v angličtině
The final work "School in nature" is a pedagogical project designed for children of younger school age who attend primary school and participate in the schools stay in nature. The aim of this project is to acquaint children in their free time after school with the way of life of other cultures, with games to deepen social relations and with outdoor activities.
Klíčová slova
škola v přírodě, sociální vztahy, příroda, indiáni, děti
Klíčová slova v angličtině
school in nature, social relations, nature, Indians, children
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Zpracování pedagogického projektu se zaměřením na rozvoj sociální vztahů s využitím netradičních metod výuky u žáků 1. stupně ZŠ.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metody: Projekt
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Zpracování pedagogického projektu se zaměřením na rozvoj sociální vztahů s využitím netradičních metod výuky u žáků 1. stupně ZŠ.
Požadavky: Formulace teoretických východisek, příprava a zpracování pedagogického projektu, formulace závěrů.
Metody: Projekt
Seznam doporučené literatury
BENDL, S., a kol., 2015. Vychovatelství: učebnice teoretických základů oboru. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4248-9.
HOLEYŠOVÁ, A., 2016. Rok ve školní družině. Vyd. 3. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1074-0.
MUSIL, R., 2014. Pedagogika pro střední pedagogické školy. Vyd. 1. Praha: Informatorium. ISBN 978-80-7333-107-8.
PÁVKOVÁ, J., a kol., 2008. Pedagogika volného času. Vyd. 4. Praha: Portál. ISBN 80-7178-711-6.
VÁGNEROVÁ, M., 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vyd. 2., dopl. a přeprac. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2153-1.
Seznam doporučené literatury
BENDL, S., a kol., 2015. Vychovatelství: učebnice teoretických základů oboru. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4248-9.
HOLEYŠOVÁ, A., 2016. Rok ve školní družině. Vyd. 3. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1074-0.
MUSIL, R., 2014. Pedagogika pro střední pedagogické školy. Vyd. 1. Praha: Informatorium. ISBN 978-80-7333-107-8.
PÁVKOVÁ, J., a kol., 2008. Pedagogika volného času. Vyd. 4. Praha: Portál. ISBN 80-7178-711-6.
VÁGNEROVÁ, M., 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Vyd. 2., dopl. a přeprac. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2153-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.