Název předmětu | Úvod do metodologie pedag. výzkumu 2 |
---|---|
Kód předmětu | KPP/UPV2 |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 6 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Principy kvalitativního výzkumu 2. Fenomenologie ve výzkumu, fenomenologický rozhovor 3. Systémový přístup 4. Narativní výzkum
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení |
Seznámení s kvalitativními metodami vědeckého poznání a přetváření světa a souhrnem postupů a způsobů zkoumání uplatňovaných v pedagogickém výzkumu
Po splnění kurzu bude student/ka schopen/schopna: 1. Porozumět obsahu předmětu Úvod do metodologie pedag.výzkumu 2 2. Kriticky zhodnotit a analyzovat témata daného předmětu 3. Prakticky demonstrovat získané poznatky v rámci semestrální práce 4. Využít získané poznatky a dovednosti v edukačním procesu 5. Bude motivován k dalšímu vzdělávání v dané oblasti |
Předpoklady |
Student disponuje základními znalostmi z pedagogiky.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta
Výzkum narativní identity pomocí fenomenologického rozhovoru |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická | Studijní plán (Verze): Pedagogika volného času (20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |