| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Burešová Jitka, Ing. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        1.Přednášky (témata): 1. Strategie firemní komunikace  2. Firemní identita a image  3. Vnitrofiremní komunikace  4. Firemní kultura  5. Značky - jejich řízení a oceňování  6. Komunikace se zájmovými a cílovými skupinami  7. Public relations, komunikace firmy s veřejností, s médii, krizová komunikace  8. Mezinárodní komunikace  9. Komunikace na průmyslových trzích, mezifiremní komunikace  Semináře ( témata): 1. Integrovaná komunikace - případová studie  2. Firemní design, image firmy - příklady  3. Interní firemní komunikace - příklady  4. Strategické řízení značky - případová studie  
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
        
            
                    
                
                    
                    - Příprava na zápočet
                        - 10 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Příprava na zkoušku
                        - 20 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 42 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Semestrální práce
                        - 20 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 20 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Předmět seznamuje studenty s firemní komunikací. Podrobněji přibližuje vnitrofiremní komunikaci, firemní identitu a image, firemní kulturu. Dále vysvětluje komunikaci se zákazníky, úlohu značky, public relations, komunikaci na průmyslových i na mezinárodních trzích.
                 
                Student získá znalosti v souladu s požadavky a náplní předmětu, - pochopí firemní komunikaci v souvislosti s marketingem - pochopí vztah mezi interní a externí komunikací firmy, metody a prostředky interní komunikace, komunikace s obchodníky, zákazníky, na trzích spotřebních, průmyslových i mezinárodních. - naučí se metody a postupy pro řešení problémů v oblasti firemníkomunikace v praxi.  
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Studium podnikové ekonomiky, managementu. Absolvování předmětu Marketing,Marketingová komunikace, Marketingový výzkum 
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Písemná zkouška
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Podmínky pro získání zápočtu: -  odevzdání PP prezentace  - práce ve skupině na dané téma  Po dobu platnosti nouzového stavu a omezení volného pohybu občanů bude zkouška probíhat distančním způsobem formou semestrální práce na dohodnuté téma, zaslané e-mailem. 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Horáková,STEJSKALOVÁ, D.; ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace.. Praha, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
                
 
            
                
                - 
                    KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
                
 
            
                
                - 
                    Keller,K. Strategické řízení značky. Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3.
                
 
            
                
                - 
                    SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.
                
 
            
                
                - 
                    TAYLOR, D. Brand management- budování značky od vize k cíli. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1818-4.
                
 
            
                
                - 
                    VYSEKALOVÁ,J.; MIKEŠ,J. Image a firemní identita. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
                
 
            
         
         
         
     |