Vyučující
|
-
Fárková Eva, Mgr.
-
Picková Helena, Mgr. Ph.D.
-
Duňková Jana, Mgr.
-
Harazinová Radka, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Vedení pedagogických činností ve vybraném středisku volného času v rozsahu čtyř hodin týdně.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a praktických pracovních dovedností
- Účast na výuce
- 56 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je zajistit studentům vlastní zkušenost s oborem. V rámci předmětu musí studenti vykonávat odbornou činnost ve vybraném středisku volného času v rozsahu čtyři hodiny týdně.
Projektování a řízení edukačního procesu. Komunikace. Pedagogický takt. Reflexe a sebereflexe.
|
Předpoklady
|
Vyhledání odpovídající praktické aktivity, zaregistrování na CPP, úspěšné absolvování předchozí praxe.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Prezentace nabytých zkušeností prostřednictvím portfolia
Zpracování závěrečného portfolia dokládajícího dosažení cílových kompetencí studenta. Kladné hodnocení studenta z pracoviště.
|
Doporučená literatura
|
-
Karnsová, Michelle. Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem. Praha, Portál 1994.
-
Pávková, Jiřina. Pedagogika volného času : teorie, praxe a perspektivy mimoškolní výchovy a zařízení volného času. Vyd. 2. Praha : Portál, 2001.
-
Rogge Jan-Uwe. Děti potřebují hranice, Praha, Portál 1996.
-
ZAPLETAL, Miloš. Velká encyklopedie her. 4, Hry ve městě a na vsi. Praha : Leprez, 1998..
-
Zapletal, Miloš. Vycházky a výlety s dětmi : zážitky, objevy, hry, zábava, poznání. Vyd. 1. Praha : Portál, 2003.
|