Vyučující
|
-
Charousek Jan, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Vznik a vývoj animátorských aktivit 2. Animátorská činnost a možnosti uplatnění 3. Tvorba animačních programů a aktivit. 4. Organizace a vedení v průběhu animační aktivity. 5. - 13. Praktická cvičení
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Skupinová konzultace, Prezentace práce studentů, Samostudium studentů
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 20 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Studenti se seznámí s aktivitami animátorů. Naučí se tvořit a organizovat jednotlivé animační aktivity. V neposlední řadě student získá informace o historii a vývoji animačních aktivit.
Student získá odborné kompetence ve smyslu kurikula akreditovaného oboru.
|
Předpoklady
|
Student úspěšně absolvoval předmět Základy cestovního ruchu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Účast na cvičeních Zpracování seminární práce - vytvoření animačního programu s následnou realizací této aktivity.
|
Doporučená literatura
|
-
Jakubíková, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd.. Praha, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
-
POMPL, Wilhelm. The concept of animation: aspects of tourism services.. Amsterdam, 1983.
-
SEIFERTOVÁ, Věra. Průvodcovské činnosti. 1. vyd.. Praha, 2013. ISBN 978-80-247-4807-8.
|